Pengedar SHAKLEE di Cheras, Kuala Lumpur


Satu perasaan yang susah nak diterjemahkan bilamana kita dapat membantu org len mendapatkan apa yang dihajatkan....berasa puas sangat !! Alhamdulillah ^____^
Pn. Azah adalah salah sorang customer sy yang beli breastfeeding supplemen, sebab masa tu dia baru habis pantang dan tengah menyusukan bayi....
dan sy kagum dgn semangat beliau, walaupun sibuk dengan urusan pejabat, anak2..beliau masih meneruskan penyusuan susu ibu....
dan sekarang beliau juga dah jadi salah sorang pengedar Shaklee di sekitar Cheras..so, sesape yang tinggal dekat2, boleh lah kontek Pn. Azah ..


Shaklee ID : 877223
HP : 012-9735324
Email : shazdeshoppe@gmail.com

nak tahu camna Pn. Azah boleh 'terjebak' dgn Shaklee?? jom la baca kisah beliau...(^__^)
____________________________________________________________

Salam semua pembaca blog...Disini saya nk share sikit camne sy dipertemukan dgn shaklee!

Pada mulanye sy cuma terbaca fb yg promosikan produk utk breastfeeding mom dr shaklee...Di situlah tergeraknya hati sy utk mencuba. so pertemuan sy dgn masyitah telah merubah segalanya! chewahh....ayat! heheee.... So, pd bulan pertama pada oktober 2012 sy cuma amik set trial utk breastfeeding mom & bulan kedua 09 Nov 2012 br sy masuk ahli. Sy terus consume ESP (Energizing Soy Protein) & skg dh msk 3bln , dh msk 2 canister ESP..mmg sy nmpk sgt perbezaan & hasilnye! Alhamdulillah....susu makin byk & baby makin chubby & masih menyusu lg smpi skrg dh 6bln. Walaupun sy bekerja tp sy msh bleh pam susu utk anak walaupun dpt sebotol itu dh membanggakan sy..(sbb sy ni pun on diet...heheeee) Keje lak dlm air-cond & semestinya kulit pun jd kering..tp skrg alhamdulillah kulit dh xkering & kulit muka pun licin je rasa xtouch up makeup pun xpe..:). Di samping tu sy ade gak amik alfalfa utk milk booster....mmg sgt2 membantu penyusuan baby! 


Vitamin yg sy consume setiap pg adelah vitamin c utk sy bertenaga seharian bekerja & ESP semestinya sy minum setiap pg sebelum breakfast...so pg sy mmg dh xmkn berat, cukup sekadar kuih je! Time lunch biasanye sy akn amik heavy meal...slps mkn sy amik lecithin utk pemecah lemak & kolestrol. Mlm pula sy mmg xamik heavy meal...tp mkn tetap mkn laa..heheee. Slps mkn mlm sy amik omega & alfalfa. Sbl tdo sy amik ostematrix kalu bdn rasa letih sgtlaa...xamik hr2 pun! & collagen powder pun xdelah setiap hr..alternate 2@3 hr skali je sy amik...budget skit sbb hrganye mahal kann...huhuuu... Ape yg sy rasakan bgn pg sy xrasa lesu & cergas je! Pg sy kena hantar anak sekolah & hantar baby kt umah mak mentua, sbb mmg xde maid...semuanye kena wat sendiri....cuma gi keje je suami hantar! Time weekend lak sy wat masker vit e + esp sbl tdo & sy mmg amik set nutriwhite utk pencuci muka & lotion siang je! Kulit muka memang terasa bersih & yg pastinya jimat cuma guna skit je..;)

* Sebenarnya sy xfikir pun nk consume byk produk tp ternyata keberkesanannya kt sy! Sy fikir umur pun dh msk 30 series...so sy perlukn vitamin utk tenaga utk uruskan kehidupan seharian..Pada sy lebih baik MENCEGAH DRPD MENGATASI! kann..

Wah!!! pjg lebar betul sy citer testimoni sy dgn produk shaklee nii...heheeee! Ape yg sy janjikan Shaklee mmg sentiasa SELAMAT, BERKESAN & yg pastinya TIADA BAHAN KIMIA....:)

Anda mahu menjadi sebahagian daripada grup saya??
Jangan segan, jangan malu untuk menghubungi saya yea...JAUH bukan alasan untuk sertai grup ini. Semua di hujung jari, dunia tanpa sempadan..
Online ajerr...mudah kan !!


Sheetah
Shaklee Independent Distributor [ID: 881842]
SMS|WhatsApp|LINE: 0193121609
Emel : sheetah@yahoo.com
PM Facebook : Mashitah Mamat

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa