Setahun Sabar Dan Konsisten Mengambil Vitamin Shaklee


Testimoni dari Puan Syahrina


gambar ini asli, direct daripada empunya testimoni....
NO EDIT



 

ini sambungan komen dari post Puan Syahrina di closed grup kami...so, saya share
komen2 yg berkaitan ajer..:)






Salam, setelah sekian lama...sy dah bersedia nak share testimoni diri sendiri..ehem malu pun ada...
Pic before taken masa May 2012, baru start amik Set B..teruk sangat muka..merah dan bengkak2..jerawat on and off...bila period lagi la kuar mcm buh baja...
Berkat kesabaran, saya nak maintain dengan Shaklee juga..so saya maintain dengan Vit B Complex, Vit C, Vitalea, Alfalfa, ESP utk kulit. Supplement lain sy amik Omega dan Oste...pada saya Alfalfa yg paling banyak membantu sy dr segi jerawat dan alahan pada makanan laut...kebaikan lain, bab lawas jgn cakap la, ekzema pn settle..

Jika anda juga mempunyai masalah kulit, boleh cuba vitamin Shaklee , Set Kecantikan


=======================================================

DISCLAIMER 1#
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan.

DISCLAIMER 2#
Info yang terdapat di dalam blog ini bukanlah idea asal saya. Info-info ini didapati melalui pambacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pelanggan yang sudah menggunakan Shaklee dan sebagainya.

Bagi anda yang berminat untuk mencuba produk Shaklee, boleh hubungi saya. Pengedar sah Shaklee di Putrajaya & KL serta kawasan-kawasan yang berdekatan

Mashitah Binti Mamat [Syitah]
Shaklee ID : 881842
Whatsapp | LINE: 019-3121609 
SMS : 017-9005898

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa