Apa Kaitan Vitamin E Dengan Budak Eczema????



Apa eyh??? Jom layannzzzz testimoni ini.....




Anak teruna saya ni ada eczema. Tiap malam kompem menggaru. Ngeri sebab most of the time berdarah-darah. Dan hero sorang ni 'rajin' sangat cabut kuping-kuping kulit kering dan akhirnya kulit luka lagi. So setiap hari kulit luka.
Selama ni beri Zahin Nutriferon dan Chewable Vita C 2-3 kali seminggu. Kalau luka, bubuh gel gamat. Kalau kering, sapu Herbal Blend, dan kadang-kadang mandikan dia dengan Basic H2 kalau berair. Alhamdulillah kulit cepat recover tapi cepat kering juga.
Sehinggalah seminggu lepas try letak Vita E kat eczema dia ni. Syukur harini dah nampak licin kulitnya dan tak berkuping. Sebelum ni tak pernah letak sebab takut juga sebab mana lah tahu jadi lebih gatal. Tetapi Alhamdulillah tidak.
Gambar kiri tu sebelum mula sapu Vita E. Nampak kering di pipi dan cuping telinga kan? Belah kanan setelah seminggu sapu Vita E. Walaupun ada merah skit lagi tapi dah licin 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Haaaa, itu dia kelebihan vitamin E..bukan jer untuk orang dewasa, bebudak pon boleh guna, tapi tak la suruh dorang telan,..untuk sapu bahagian luaran sahaja....ekekekek..Kalo korang pun ada masalah yang sama, apakata cuba Vitamin E Shaklee ni......2,3 biji sapu luka, yang lain boleh makan, untuk kecantikan kulit dan kesihatan jugak....

Info lanjut dan Order, boleh hubungi saya;

Mashitah Mamat [Syitah]
Shaklee Independent Distributor [ID: 881842]
SMS|WhatsApp|LINE: 0193121609
Emel : honeyonnee@gmail.com
Facebook : Mashitah Mamat

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa