Pengalaman Hamil Mengerikan..............???

✔✔ HAMIL TIADA RASA LOYA, LEBIH CERGAS LEBIH BERTENAGA, DAN KULIT SEMAKIN CANTIK, BERSALIN MUDAH & CEPAT. PENGALAMAN HAMIL ANAK KE-3 DENGAN VITAMIN SHAKLEE, TERNYATA BERBEZA BERBANDING HAMIL 2 ANAK SEBELUM INI ✔✔

TESTIMONI Puan Anna Eddy ( ibu 3 orang anak )
"Saya baru bersalin anak ke-3... Seorang Princess yg sgt adorable..... Teringin nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin shaklee utk 2 anak saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dgn vitamin shaklee utk kehamilan..
Spjg preggy saya ambil vitalea, vit C, B Complex, Omega Guard dan Ostematrix since saya mmg x suka minum susu... Saya lebih bertenaga, tiada rasa loya, lebih cergas dan kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation. Sampai la kesaat melahirkan.. Saya masih rasa sihat dan bertenaga.. Sehinggakan proses bersalin kali ni... sgt mudah dan cepat... Kalau sebelum ni, selepas keluar tanda..sakit kontraksi memakan masa 2 hari dgn bukaan serviks baru 2cm.. Tapi kali ini.. Sakit kontraksi berlaku sgt sekejap.. Sejurus smpai ke hospital.. Doc cek bukaan serviks dah 7cm.. Diusung terus ke Labour Room.. Sedang nurse & Doc buat persiapan utk sambut baby.. Saya terus saya nk meneran.. Doc cuba cek bukaan serviks.. Mmg dh 10cm.. Dgn 2X push je.. Sy selamat melahirkan baby girl yg sgt comel.. kulit baby sgt halus mulus... putih merah.. Doc pun puji.. uri cantik, luka perinium sgt minimal dan proses jahitan sgt mudah...

Baby pun sgt baik....disbbkan susu badan saya dh mula mengalir sejurus melahirkan... baby terus tido kekenyangan..."



3 VITAMIN ASAS INI MEMBANTU IBU & BAYI SIHAT SEMPURNA, in sha Allah ;

[✓] B-COMPLEX WITH FOLIC ACID [ 120 biji - 4 bulan makan]
  • Asid Folik adalah amat penting terutama bagi wanita hamil bagi mencegah kecacatan saraf seperti spina bifida. Spina bifida terjadi apabila pelindung yang menutupi korda spina bayi tidak tertutp dengan sempurna dan ia boleh menyebabkan kerosakan saraf kekal. Asid folik disarankan pengambilan seawal 3 bulan sebelum merancang kehamilan.
  • Sebelum dan ketika hamil, ibu disarankan untuk mengambil 400mcg (mikrogram) asid folik setiap hari dan teruskan pengambilannya terutama pada 12 minggu pertama kehamilan. Namun begitu, asid folik harus diteruskan untuk mengekalkan kesihatan optimum ibu sendiri.
  • B-Complex : menukar makanan kepada tenaga , sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan
  • B-Complex : membantu tumbesaran bayi ,membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru, serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.
  • Mencegah anemia: memabantu pembentukan sel darah merah yang sihat, mencegah sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan , migrain, muntah-muntah, mabuk darat dan laut.
  • Meredakan alahan.
[✓] Vita-Lea Iron Formula (Multivitamin) [ 120 biji - 4 bulan makan]
  • Memenuhi keperluan nutrisi tubuh terutama ibu hamil untuk kesihatan optimum bayi dan ibu sendiri mencegah anemia kerana kandungan zat besi membantu membentuk hemoglobin mengandungi asid folik yang membantu merangsang pengeluaran susu ibu
[✓] Ostematrix (Kalsium) [ 120 biji - 1-2 bulan makan]
  • Alternatif buat ibu hamil yang tak boleh minum susu untuk mendapatkan sumber kalsium
  • Mengelakkan kekejangan dan kebas-kebas
  • Menguatkan gigi dan tulang
  • 1 biji Ostematrix bersamaan 1 gelas susu tinggi kalsium dan bersamaan dengan 80 biji badam
Nak Order??? Boleh hubungi saya;

Mashitah Mamat [Syitah]
Shaklee Independent Distributor [ID: 881842]
SMS|WhatsApp|LINE: 0193121609
Emel : honeyonnee@gmail.com
PM Facebook : Pregnancy.Confinement.Breastfeeding

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa