Mula-mula Rabun Sikit Jer, Lama-lama........Takut Makin Parah !!


[sharing]
*testimoni sendiri.

 Alhamdulillah...sy ni xrabun.xpnh pn pakai spec.yg main2 tu ada la..hihi pkai pn rimas aih! Tp sejak2 bsalin dl...tetiba pndgn kabur2.bila check rupa2nya dh rabun & silau! Ptt la ms bwk kete mlm tu parah beno..smpai muka sboleh2nya nk melekat kt crmin dpn.nk tgk jln.cuak je org yg dok sblh tu hahah.wlpun xbyk kiri silau 50,knn rabun jauh 50.tp kn..dr cket2 ni la kita jd risau,takot2 mkin tgi kn & sy xnk pkai spec!..jd sy start consume CAROTOMAX shaklee.
 Harini adlh hr yg ke10..td jln2,sj la p check mata blk kt kdai yg sm.know wut?Dh kurang! Silau 25 rabun 25.Alhamdulillah...br lbh krg smgu la kn..hbs sbln ni inshaaAllah nk check lg.mn th xd silau @ rbun lgsg kann.
 mmg prasan skrg pn pndgn mata makin cerah cket..dh krg skt kpla..ms mula2 nk rabun dl slalu gak skt kpla.haa lg yg bestnye psl CAROTOMAX ni ia bkn hnya suplmt utk mata,tp jntg,kulit,peparu,prostat & servix khasnya,jd lelaki ke wanita pn boleh ambil.
 anda jg spt sy? Fkrkn kos nk wt spec @ kos sebotol carotomax.. agak2 mn lg bbaloi? jd anda bagaimana?

#Anda Bijak! Anda Sihat!

Saya setuju dengan Puan Intan, masa baru-baru start nak jadi rabun ni la kene rawat awal sebelum makin parah..takkan nak tunggu dah parah, baru nak cari alternatif dan rawatan kan...saya tahu, mata rabun ni amat menyukarkan pergerakan dan aktiviti seharian. memang sangat-sangat terbatas...tambah lagi kalau yang spesis suka drive memalam....muahahahahaha..
so, sebelum ia mendatangkan perkara-perkara yang tidak diingini, fikir-fikirkan lah yeaa...
tak mintak bende buruk jadi kat kita, tapi kene lah ada langkah berjaga-jaga....malang tidak berbau..
apa pun, saya doakan semua pembaca blog dan pelanggan saya yang dikasihi, sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t...amin

Sebarang kemusykilan atau nak tahu info lebih lanjut tentang nutrisi/produk SHAKLEE, jangan segan silu untuk hubungi saya yea. Setiap pembelian di honeyonnee.com , anda layak mendapat free consultation berterusan after sale services, jadual pengambilan vitamin dan tips-tips kesihatan bersama Shaklee.

Nota : Daftar keahlian Shaklee sekarang dengan yuran keahlian serendah RM 65 (seumur hidup) untuk menikmati 20% penjimatan harga produk. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. (^_^)

Mashitah Mamat
019.312 1609
sheetah82@yahoo.com
www.honeyonnee.com

No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa