Persiapan Set Bersalin/Berpantang Moden Menjelang Hari Bersalin

Menjelang hari2 nak bersalin, lebih kurang 8 hari lagi, siap & complete dah set bersalin moden… hahaha..moden sangatt kann… mcm2 hado… complete set utk kesihatan dalaman… untuk luaran, nnti pi cari beli mana2 herba utk mandian jerr…..tak dak jamu bagai dahh… .beli dulu pon,membazir ja..bkn makan pon, tak lalu..hohohohohoho… .



Apa saya ada utk set bersalin (sekaligus dgn breastfeesing set) utk kali ni??? Semua suplemen ini, saya sesuaikan dengan keperluan tubuh badan saya lah yea.... tak sama bagi semua orang. So, kalo korang berminat nak cuba suplemen Shaklee untuk dijadikan Set Bersalin, dapatkan rundingan terlebih dahulu yea..
ok, ini senarai suplemen yang saya dah sediakan untuk harungi hari-hari berpantang nanti :-


  •  Vivix
  • Collagen Powder
  • Vitamin C
  • ESP
  • Alfalfa Complex
  • Vitalea
  • B-Complex
  • Omega Guard
  • Ostematrix
  • Zinc Complex


Banyakkk gilerr kann..hahaha..tp bkn makan sekaligus..selang seli & opkos saya sediakan siap-siap jadual makan utk diri sendiri…… .

Kalo uolls nak, tak perlu bik semua..ikut bajet & keperluan badan uolls sendiri lah…
Cam saya, sy nak supaya  :-

  • cepatt baik luka bersalin
  • elak sembelit (ngeriii sangatt)
  • memperbanyakkan ASI (nak eksklusif penyusuan ibu selama 2 tahun)
  • elakkan sakit-sakit badan/sengal2
  • nak slim balik cam dulu, 48kg jer… lain macam dah tengok bentuk badan pregnancy kali ni… huhuhu
  • repair kulit balik kasi licin dan gebuss (geebusss kerrr… ahakzzz)
  • elak stress (meroyan kang tak pasal… hahaha..emosi ibu selepas bersalin ni, lain mcm skit..so prepare awal2)


So, kalo uolls berminat nak cuba SET BERSALIN MODEN SHAKLEE, roger jerr…
InshaAllah saya bantu pilihkan utk uolls, IKUT BAJET & KEPERLUAN… .so simple,.kannn…


No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa