Master Celebration Master Nur Farhana di Marriot Putrajaya

Setiap kali ada master celebration, saya memang tak akan lepaskan peluang… tambah2 lagi kalo biat kat KL… lagi..lagi laaa buat kat Putrajaya..sekangkang kera je kot nak gi…

Kali ni, dorang adakan di Hotel Marriot, Putrajaya…

Dah lama betol tak makan 'aura Master Celebration' nih…

Bukan tu je, makanan perut pun ada disediakan… haaa, tak ke rugi kalo tak pegi..dah boleh elak masak untuk hari tu, ye tak? Kikiki

Makan sepuas2nya sebelum event....tak der sape nak larang ko makan…








Jam 3 dah start event..sama2 kita masuk hall… time ni plg aku suka..dgn lagu faizal tahir, gemuruh tu..mmg buat semangat saya naik ke puncak… hahahah







No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa