Part 4 : Istanbul, Aku Datang !!

bukan aku yang datang...ayah aku laaa.. !! ngeh.ngeh..ngeh...

ayah aku nih tak berapa pandai guna smartphone..beria aku & adik share duit beli smartphone kat ayah, konon2 nak ber whatsapp....,,...tapiiii....

gambar-gambar di Istanbul dan Mekah/Madinah pun aku dapat dari kawan-kawan yang share..terima kasih uoll kerana tolong jagakan si dia untukku...cewwwaaahh.. hahhahaha..

serius aku terrr amat lah jelous bila tengok gambar kiriman dorang nih...huwarr, best giler trip Shaklee....5 star kau...VVIP punya trip nih...

so, layankan saje nice picture from Istanbul...aku nak cerita lelebih pun bukan aku yang pergi sana, kan...hahahahahaha


Marriot Istanbul..

tiba di hotel Marriot istanbul, disambut dengan sejambak bunga..ohsemwei!!



view dari bilik hotel



breakfast dulu 













 















sangat cemburu kat ayah sebab dapat pergi Istanbul..besttt sangatt.........InshaAllah, nanti kita pergi Istanbul bersama-sama pada masa akan datang......


No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa