Biskut Arab Mama Untuk Kakak Onnee !!



pertama kali buat biskut arab...tergerak hati nak belajar buat bila si Onnee sangat sangat sangat suka biskut ni......

mama nampak dia suka masa pergi open house kawan mama kat Ampang...umah auntie Yus...

lps tu, kali kedua, makan masa kelas agama kat FTC, auntie Shareena yg buat....

suka sgt sampai tak pandang dah kuih lain...

3x percubaaan godek2, ejah sana sini, dgn bantuan adek beradik #lovelyjutawan ,

maka terhasil lah biskut arab susu sebegini rupa...

walaupun rupamu hodoh, walaupun rasa ke lautttt,

makan jerrrr....hahahhhha...

#penat bergelumang dengan blog...misi siapkan tempahan blog sahabat2 Shaklee... main masak2 utk segarkan mata, tangan dan badan........
.
.
.
dan perutt !!!


2 comments

  1. amboiiii...sedapnyaaaaa...
    dulu mak mertua rajin buat biskut arab ni...

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa