build healthy kids ~ speaking london pulakk !!

suplemen pilihan ibu-ibu di Malaysia.....keadaan sekarang yang banyak terdedah dengan sumber makanan yang kurang sihat, saya kasi anak-anak saya vitamin...
bamyak brand yang ada jual kat market malaysia..antara yang glemer dan selalu ada kat iklan tv,
scotts emulsion..
kalau pergi farmasi macam guardian, watson dan farmasi lain, ada macam-macam jenis vitamin budak...
bila saya dah kenal jenama shaklee since anak saya masih baby, so saya banyak study psl vitamin nih....
so, baru saya tahu yang vitamin ada 2 jenis ;
  • vitamin semulajadi
  • vitamin sintetik

vitamin semulajadi lebih baik daripada vitamin sintetik,
analogi mudah yang saya boleh explain, vitamin semulajadi macam kita makan buah-buahan betul..
kalau vitamin sintetik, macam kita makan buah-buahan plastik...
ermmm, mana satu nak pilih?? of course la vitamin semulajadi kan....
dan ramai ibu mempercayai brand Shaklee....SELAMAT, BERKESAN, SEMULAJADI.





No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa