Tahniah, Dah Hamil !

apa perasaan anda kalau tetiba disahkan hamil setelah sekian lama menanti ??

opkos happy kan...happy gilerrr....sangat gilerr.... anugerah Allah yang tak ternilai..

yang belum lagi dikurniakan cahayamata, jangan give up...teruskan berusaha dan doa mintak dari si Dia... Allah swt...Dia je yang mampu beri...dan Allah sahaja yg tahu apa yg terbaik utk kita..kann..

actually saya nak share kisah happy petang ni...... ... saya pun ter hover excited walaupun saya tak kenal sahabat kawan saya nih.... heheheh

tahniah dan syukur saya ucapkan..

dan sahabat kita nih cuba consume GLA Complex selama lebih kurang 3 bulan....

akhirnya, dengan izin Allah, kini hamil 6 minggu.. ..... happy for her... sangattttt !!


4 comments

  1. Alhamdulillah..rezeki dari Allah untuk hambaNya yg sabar.

    Sy follow blog sis #100 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...tq dear... tertunggu2 siapakah gerangan follower yg ke #100 ..hehehhe...thanks a lot...

      Delete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa