Perfume De'Xandra Sebijik Perfume Ori



camna aku boleh kenal perfume dexandra nih?

semua pasal Grand Opening Butik W E R D A

masa tu aku dapat goodies bag...
dalam tu ada macam2 gift termasuk tester perfume..mula2 aku tgk, tak dak apa feel pon sebab aku assume perfume yang bukan beli kat butik, tak best..

sekali malam tu, aku test la bau dia.....
perrrggghhhhhh, wangi semerbak dan aku sangattt suka bau dia...
aku nih memang cerewet dengan bau perfume..bkn cerewet sebab memilih yang mahal...tapi sebab, mudah pening..
aku perasan sejak aku pregnant anak sulung...memang aku tak boleh bau perfume yang strong sangat.....nak muntah pon hado...terukk kann..hahahahha..

so, bila aku dapat je bau De'xandra Chanel Change, jatuh cinta beb...

oleh sebab dorang claim De'Xandra ni 99% sama macam original punya, so aku test beli De'Xandra VERSACE Bright Crystal.....sebab upline Shaklee aku ada kasi hadiah VERSACE Bright Crystal yang original punya...dalam botol cute..dan aku memang suka bau dia..soft jer...yang penting, tak peningkan kepala aku yang dah sedia pening sokmo..hahahaha


test la versi De'Xandra....memang sebijik smma bau dia....jimat duit aku.....lepas ni De'Xandra je la pilihan perfume aku..

no more perfume mahal...hihihihi...

korang nak cuba, boleh la ke blog www.agendexandra.blogspot.com


sebotol 35ml cuma RM 65 (wm) / RM 70 (em)

memang tak rugi beli..... berbaloi-baloi ..


2 comments

  1. Aaah...betul2....giler sedap bau dia....even da mandi pun..masih bau lagi perfume ni..yg pntg murah..berbaloi2.... x yah beli yg beratus2 daa....😍😍😍😍

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa