PEMENANG New Year Giveaway By HoneyOnnee.Com

Bismillahirrohmanirrohim,

Seperti yang dijanjikan, seminggu selepas tarikh tutup New year Giveaway By HoneyOnnee.Com, saya akan umumkan pemenangnya.

2 orang pemenang bertuah, saya pilih secara random melalui random.org . So, tak ada istilah pilih kasih atau pilih bulu yea..hihihihi..
Yang tak berjaya, jangan risau, boleh dapatkan Perfume de'Xandra yang hottt in town ni kat blog De'xandraByCikWangi ...hihihihi

Apa-apa pun, saya ucapkan juta-jutaan lemon terima kasih kepada semua yang sudi join GA ni..... kasih sayang uoll, amatlah saya hargai... (^__^) 

Ok, meh saya umumkan pemenangnya yea. 
jeng
.
.
jeng.
.
.
jeng
.
.
jeng
.
.





PEMENANG PERTAMA

10. Nadya Syamimi Mat
PEMENANG KE-2
5. Alyaa zainal
TAHNIAH !!!!!



kepada pemenang, boleh whatsapp @ telegram saya dan sertakan ;
Nama
Alamat Penghantaran
No. HP :


ke

019-3121 609


Nota Penting : sila hubungi saya selewat-lewatnya 30 Januari 2016. Jika tiada feedback daripada anda, hadiah akan bertukar hak milik kepada pemenang baru. Terima Kasih !

13 comments

  1. wah tahniah .
    huwaa , ain tak menang .
    tak ada rezeki :(

    ReplyDelete
  2. tahnia keladi ucpkan..kpd yang menang ......

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang... lama tempoh tarikh 2017 hihihi

    ReplyDelete
  4. Huwaaaa ... Tak dapat nak wangi2 .... Tahniah kepada pemenang ... Cepat pie tuntut, lama tarikh tuntutan tu, 2017 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahhaha, silap dahhh..advanced setahunnn...kihkihkih...tq atas teguran...kihkihkih

      Delete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa