Jadi Pengumpul Silver Pulak

zaman muda mudi dulu, aku peminat silver.....barang-barang perhiasan aku prefer silver sebab color dia yang sangat cantik...muda mudi lagi, jiwa nak suka kan emas tu, tak ada langsung..kalau pakai emas ni, aku rasa dah macam mak-mak budak.....hahahah

dats why aku lebih sukakan silver, 

cincin
earing
rantai
loket 
bangle

semua silverrr....

boleh tahan jugak harga silver nih, tapi aku tak tahu menahu langsung pasal long term investment untuk silver ni...so, semua barang2 silver aku dulu tu, dah tak tahu ke mana menghilangkan diri...aku pon tak ambik kesah.....

rupanya, silver yang aku duk kumpui selama ni tu, ada value weh...adoiiii,...rugi betol.. !! 

tak per lah,. dah lepas pon..dah tak tahu lagi mana nak cari. berbelas tahun berlalu zaman tu...

bila aku start kumpul emas, baru lah aku tahu value perak ..... walaupun nilai dia tak setinggi nilai emas, tapi ia lebih baik dari wang kertas ..... utk long term laa... sama jugak emas, antara invesment jangka masa panjang yang terbaik selain hartanah , saham etc... 

so, aku start balik hobi kumpul perak.... dannnn aku terberkenan dengan "precious card" + 1gram silver pure 999... 1st step utk aku terus kumpul perak...

seriusly cantik sangat.....preorder lebih kurang sebulan , sebab kene tempah dulu kat kilang.

kilang akan keluarkan 2 style silver tu...

style 1- bentuk bullet seberat 1gram. 
style 2 - bentuk bar seberat 1gram

silver bullet 1 gram

silver bar 1gram

silver yang dah dipacking sebegini rupa, attach 1x dengan kad ucapan. 

Happy Anniversary
Happy Birthday
Congratulation On Your Wedding Day

boleh tengok entry sebelum ni 

 harga precious card ni + 1gram silver = RM 25 


stok yang sampai semalam , termasuk order dari kawan-kawan

hadiahkan kad-kad cantik dan bernilai ni buat orang2 yang ko sayang..tapi make sure korang kene inform la yg kad tu, jangan buang pulak..simpan sampai bila-bila...10 tahun, 20 tahun lagi, boleh jual silver tu...

konpem laku beb !! lagi2 limited edition punyaa..

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa