Resipi Daging Panggang Lembut, Moist & Cair Di Mulut

Aku ni suka makan daging. Ada rakan grup Facebook Masak Apa Hari Ni (MAHN) share resipi daging panggang. Meleleh ayaq liuq cheq duk tengok daging tu terbaring segar bugar.
Banjir terus bila mata tertancap kat gambar last.. hihihi...

Oleh kerana satu hari nanti aku teringin nak buat resipi ni, so aku up kan blog untuk rujukan aku di suatu masa apabila "kerajinan" aku datang.
Kalau aku share kat FB aku, konpem susah nak scroll dan mudah lupa..... muahaha !

Terima kasih kat Yuss Aisya (Nama Facebook penderma resipi daging ni..kihkihkih) sebab share resipi dan tips2 untuk memasak daging sodap yang sodap....walaupun aku belum.try buat lagi..tengok gambar pun dah terasa aura kelazatan daging2 yang moist tu..yummmm



Moh kita tengok step by step cara nak masak ;














Konpem meleleh air liur korang....hahahaha.
Nanti bila aku dah buat, aku share hasilnya ..... hehehhe.

2 comments

  1. Nak cubalah..asik tak jadi je buat syok sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.
      Tengok gambar jer pun dah terliur.
      Bila dah buat sendiri. Yummmmies.

      Delete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa