Majlis Gilang Gemilang di Pullman Putrajaya Lakeside




jom layan montage ini terlebih dahulu...... ( <____> )


Baru-baru ini, pada 5 Januari 2014, saya berkesempatan dan berpeluang menghadiri acara yang gilang gemilang anjuran Shaklee Malaysia yang diadakan di Pullman Putrajaya Lakeside....actually majlis ni adalah majlis meraikan seseorang pengedar Shaklee yang telah berjaya meraih rank tertinggi dalam Shaklee dan yang best, majlis ini ditaja sepenuhnya oleh Shaklee Malaysia...pilih jer mana hotel atau tempat nak dalam Malaysia ni..hotel 5 star, 6 star hatta 10 star....erkk, ada ke eyhh?? hikhikhikhi..

Master Coordinator Celebration diberi nama...hebattt betolll......majlis ni memang meraikan kita jika kita sudah capai tahap Master Coordinator dalam Shaklee......

Saya memang wajib lah hadir kan, apatah lagi yang diraikan ini adalah mentor saya....nanny saya dalam biznes Shaklee yang saya ceburi sekarang...kerana tunjuk ajar dan semangat daripada beliau juga, saya menjadi seperti hari ini..terima kasih di atas segala-galanya..hanya Allah yang mampu membalasnya...dan saya doakan semoga Kak Laila sekeluarga semakin kaya dan berjaya dunia akhirat...amin....

eyhh..eyhhhh, saya pon tak terkecuali yea....lagi beberapa step untuk saya capai rank Master Coordinator dan akan diraikan seperti ini juga...InshaAllah....Nothing Impossible kannn... !! apa yang kita impikan, diriingi dengan usaha tanpa jemu dan doa , pasti akan berjaya seperti orang lain jugak.... doakan saya tau....dan saya doakan juga pembaca blog saya ini sentiasa berjaya dalam apa jua bidang yang korang ceburi . InshaAllah....

agak2 dah borink berceloteh , jom ler layan foto sekitar majlis ni yea.. muahahahahhaha


my lovely mentor Master Nur Laila & suami yang diraikan pada petang itu
haaa, yg paling kiri tu Mr. Victor Lim, orang kuat Shaklee Malaysia....

barisan Master Coordinator yang hadir
ada yang sudah diraikan dan akan diraikan...
bersusun jadual setiap bulann....hihihiiiihi
keje saya, hadir dan sedut aura2 daripada mereka yang dah berjaya dan MAKAN FREE ...muahahhaaa








ni lah anak cucu cicit grup Shaklee saya
semuanya mempunyai impian dan matlamat yang sama
kaya & berjaya dunia dan akhirat
dengan biznes Shaklee yang gilang gemilang
ada antara mereka yg sudah mencecah 4 angka, 5 angka... aummmmm !!

I LOVE SHAKLEE

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa