Bimbingan Berterusan Untuk Downline Shaklee, Kali Ni Ajar Buat Blog Pulak !

jom bina blog mudah
cantik tak kek ni...cheese kek yang sangat sedap..!!

Sekarang rata-rata orang kat Malaysia ni, ada blog sendiri....pelbagai jenis blog yang ada. Pasal life si blogger, pasal masak-memasak, pasal kesihatan dan kecantikan, macam-macam lagi lah...bagus tau ada blog yang pelbagai rupa ni...senang nak cari info..tapi kene jugak hati-hati, takut tertipu ..hihihi

Saya pulak, ada blog untuk share pasal life, aktiviti saya bersama keluarga untuk tatapan anak cucu di kemudian hari....saya share tentang kesihatan dan kecantikan dengan produk Shaklee.....

Bukan semua orang tahu nak buat blog....saya sendiri pun start belajar buat blog ni since 2009..masa tu saya nk buat biznes tudung, kain2..hihihihi...siang malam duk mengadap pc jer...smpai lupa makan minum, seronok punya psl......seronok tau belajar buat blog ni..tambah lagi bila kita berjaya buat perubahan pada blog kita.....aummmmmm !

Bermula dengan blog yang kaku dan keras, skang ni Alhamdulillah, nampak ada nyawa skit la...hahha...boleh la sekadar nak hias sikit-sikit tu...tapi tak la advance cam Graphic Designer yang memang teror buat blog......saya pun teruja tengok blog dorang.

Oleh kerana ramai jugak anak biznes Shaklee saya yang tak biasa dengan blog, so saya plan nk buat kelas blog untuk dorang. Boleh lah setakat ajar bina dulu kan..nak hias2 tu, esok punya cerita....blog ni bukan boleh main tarohh jer..mcm2 kod duk ada....saya sendiri pon kadang pening...hahahah..

Plan punya plan, maka 31 Ogos 2014 yang lepas, terlaksana jugak kelas blog tu. Saya buat kat studio opis kawan saya di Bangunan MPAJ, Pandan Indah.

kelas blog
office studio untuk kelas blog baru ni..terima kasih Dayah sebab sediakan kerusi yang cantik dan selesa untuk mak yong mak yong.....

terima kasih kpd sahabat saya sebab sudi sediakan kemudahan untuk kitorang belajar buat blog...siap tambah kerusi untuk ibu-ibu hamil..... thumbs up lah !! next time boleh sewa lagi kat sini. heheheh





haaaa, tu diaa cikgu terjun, sedang mengajar anak murid buat blog. tinggi melangut tanganku..hahahha...bersungguh-sungguh mengajar anak murid buat blog.....
ilmu tak seberapa pun, tapi boleh lah setakat nak ajar basic buat blog kan..ilmu yang ada nih, di kongsi-kongsi dengan semua. InshaAllah !

dalam kelas blog ni, jika ada yang tak faham, boleh direct taya..nanti dah balik rumah, menyesal lak.....tapi kalo tak tahu nak tanya apa, tak mengapa.simpan dulu..kita sambung discuss dalam secret grup di Facebook, Millionaire United Club M.U.C

lunch time, kita ramai-ramai makan kat belakang opis studi ni..ada another space kat belakang. ramai yang bawak kuih-muih, sedap...dan menu utama, saya tempah dengan kawan sekolah..NASI DAGANG KELANTAN

fuhhh, memang tahap jilat siku lah...sedappp sangatt..

Nasi Dagang Kelantan
lunch sudah, solat sudah.....sebelum start balik kelas blog untuk sesi petang, ada sesi bertemu muka dengan Master Zura Betty, mommy Shaklee saya..terima aksih kerna sudi datang menjengah anak cucu cicitmu disini......ilmu yang dicurahkan, akan tersemat kukuh dijiwa....ecewwwahhhh !!

 kata-kata semanagt dan motivasi tak pernah kering dr mentor kami kelas blog tutorial bina blog


kita tutup kelas dengan acara potong kek....cheese kek...
rakamkan saat indah bersama di bawah satu bumbung, 
Millionaire United Club
M.U.C
terima kasih kerna sudi datang 
semoga ilmu yang tidak seberapa ni dapat dimanfaatkan untuk kebaikan bersama
saya doakan anda "Kaya dan Berjaya"


jom potong kek sama-sama
**eyh..eyh..amoi ni mana datang !! hahahhaa..my fren's doter
she loves cake so much


0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa