KAISON : pencinta hiasan rumah boleh lepak sini sampai pengsan


KAISON pertama yang aku jejak, KAISON FESTIVAL CITY kat Setapak....masa tu memang duk tergedik-gedik tak menyabor nak pegi bila aku baca update rakan-rakan bloggers....hahahaha
Excited beb ! Excited oooo..

Dan siang tadi, lagi sekali aku jumpa Kaison, di Sunway Putra Mall KL , depan PWTC ...

mall ni baru jer siap renovate awal 2015 baru ni kalau tak salah aku........
tadi kali pertama aku jejak selepas dah bertukar wajah baru...tak sangka ada Kaison dalam Sunway Putra Mall tu...dannn paling best, dekat ngan office aku...hahahhahhahh...


Nampak tak ke mana tempat "buang masa" aku setiap Jumaat selepas ni?? lalalalalalalalala....

eyh, DAISO pun ada tau..... oh emm geee !! i loikeee...












































antara gambar2 deco item yang aku sempat snap, utk masuk dalam wishlist...hahahah......
sel2 otak aku tengah aktif masa tu,
yang ni, lerak kat ruang makan
yang itu, letak dalam bilik anak2..
yang sinun, letak kat dapur
yang sana lak, letak dalam bilik.... ..kihkihkihkih...

yang pasti, harga Kaison berpatutan dan dalam bajet aku..yeayyyy !!

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa