Shopping di PG Mall Lagi Best, Harga Murah & Banyak Cash Reward

Assalamualaikum, hi semua!

18 Mac 2020 yang lepas, hari pertama rakyat Malaysia berkurung di rumah kerana kerajaan telah pun mengisytiharkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) akibat pandemik Covid-19 di seluruh negara. Ini adalah demi untuk mencegah penularan wabak bahaya dari menjangkiti kita semua. Dan itu juga bermakna kita semua tak dibenarkan keluar rumah apalagi nak keluar shopping ke sana ke sini. Tapi nasib baik kita boleh shopping online. Courier services masih dibenarkan walaupun dihadkan bilangan pekerja.

Waktu ni, bisnes online memang terlajak laku keras. Orang yang tak biasa shopping secara online pun, dah pandai sekarang ni. Peniaga yang sebelum ni ada premis juga dah mulakan perniagaan secara online jugak.



So aku nak share dengan korang satu platform e-commerce yang best untuk korang shopping apa saja barang yang korang nak dengan harga lebih murah iaitu PG Mall.

Kalau korang nak tahu, PG Mall ni adalah platform e-commerce tempatan No.1 di Malaysia yang dah established sejak tahun 2017. PG Mall ni antara website shopping yang dipercayai ramai dan tak mustahil la PG Mall adalah antara top 3 platform e-commerce di Malaysia sebagaimana yang disenaraikan di website iprice. Hebat!



Antara barangan yang korang boleh dapatkan dari PG Mall ialah:

  • barang dapur
  • kelengkapan diri 
  • pakaian lelaki dan wanita 
  • pakaian kanak-kanak 
  • peralatan elektrik dan elektronik 
  • komputer/tab/laptop 
  • barang kemas 
  • aksesori lelaki dan wanita 
  • produk kesihatan 
  • dan lain-lain 
Apa yang korang nak semua ada kat sini tau. Tak perlu lagi nak beratur panjang dan tunggu giliran nak masuk shopping mall. Shopping je kat PG Mall, boleh menjimatkan masa dan tenaga kita. Masa yang ada tu, kita boleh buat benda lain. Masa itu kan emas. Hihihi!

HOT DAY SALES


Aku memang excited sangat dengan PG Mall ni. Shopping kat PG Mall ni seolah-olah kau pergi shopping complex sebab apa yang ada kat shopping complex, semua ada kat PG Mall termasuklah Hot Day Sales ni. Lebih kurang macam Happy Hour la. So kalau korang nak dapatkan lebih banyak penjimatan, korang grab lah Hot Day Sales ni. PG Mall menawarkan Hot Day Sales ni 3x sehari setiap hari without fail. Cuma korang kene lah pastikan korang dah tercongok standby kat web PG Mall pada waktu-waktu yang dah ditetapkan. Aku share rahsia ni dengan korang. Korang standby pada jam 10.00 pagi, 4.00 petang dan 9.00 malam. Ingat tau! Jangan lupa war-warkan rahsia ni kat saudara-mara sekali. Hahahah!

LOVE YOU 3000 CAMPAIGN


Ada lagi offer untuk korang. Meh nak cerita! Setiap pembelian minimum RM30, korang layak untuk join Love You 3000 Campaign. PG Mall akan umumkan nama pemenang 2 kali sebulan iaitu pada 15hb dan 30hb setiap bulan. Sebanyak RM3000 C-Wallet akan diberikan kepada 33 orang pemenang. Boleh lah sambung shopping kat PG Mall lagi kalau dah menang nanti. Kan best tu! Lebih banyak korang shopping, lebih besar peluang untuk korang menang. 


PAYWEEK BONANZA 


Banyak pulak promosi PG Mall. Ni yang seronok. Extra tips aku nak bagi kat korang untuk berjimat. Yang ni korang kene alert tau. Ramai orang termasuk aku pantang betul kalau dapat Free Shipping. Seronok giler. Ini apa yang korang kene ambil maklum dan ingat. Pembelian minimum RM50 dari satu store pada 25hb hingga 5hb bulan berikutnya, korang tak perlu bayar kos penghantaran. Percuma.



Tak rugi kalau shopping kat PG Mall ni. Kenapa aku sangat syorkan korang membeli-belah kat PG Mall? Salah satunya sebab PG Mall menawarkan pelbagai barangan dengan harga yang rendah dan ada pelbagai promosi. Bagi aku, setiap awal bulan aku akan buat perancangan kewangan keluarga. Jika ada bahagian yang boleh kita berjimat, why not kita pilih yang lebih berbaloi. Lebihan duit tu kita boleh simpan.

Mana lagi tempat shopping yang berbaloi-baloi kalau bukan di PG Mall. Nah aku tempek siap-siap website link PG Mall.

Website:  PG Mall.my
Instagram: pgmall.my 
Facebook : PG Mall Malaysia


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k

3 Comments

  1. hi info menarik ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sangat menarik.
    Terima kasih follow.

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa