52 Weeks Challenge

31 weeks challenge

Assalamualaikum. Hai semua.

52 weeks challenge. Sepatutnya start dari awal tahun. Tapi aku baru nak start awal Jun baru ni. Bila aku kira nak sampai ke hujung tahun 2020, berbaki 31 weeks je.

So, tabung aku namanya 31 weeks challenge. Aku nak cabar diri aku konsisten simpan RM50 setiap minggu selama 31 minggu.

Kalau aku berjaya, jumlah kesemuanya RM1,550. Boleh buat belanja persekolahan Auni & Humayraa tahun depan.

Auni akan masuk Tahun 4
Humayraa pulak akan masuk Tahun 1.

Jom sama-sama buat 31 weeks challenge ni.!


Recycle botol sos spagetti.
Beli Sticker di kedai Eco RM2.10 (5 set, setiap set ada 6 pcs sticker)
Pen marker putih RM6.90 beli di kedai buku di Presint 9.

stciker RM2.10

1 Comments

  1. good luck sis! Semoga berjaya achieve jumlah yang disasarkan tu

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa