Hari Keluarga KDN 2019

3 Nov 2019, Hari Keluarga KDN 2019 | Ini kali pertama aku join Hari Keluarga KDN sejak bertukar dari JKR ke Jabatan Imigresen bulan Ogos 2018. Dari Kementerian Kerja Raya ke Kementerian Dalam Negeri.

Kebiasaannya aku jarang sangatlah nak join aktiviti macam ni. Kali ini teringin nak bawak anak-anak berhibur dan bergumbira sebab ada banyak aktiviti. Lagipun dibuat dalam hall di MAEPS Serdang. Tak ada la ber aktiviti kat tengah panas kan. Hahaha!

Seawal 7.30 pagi kitorang dah sampai kat sana. Dah siap daftar, dah tukar t-shirt kuning sebab aku tercampak ke rumah kuning, aktiviti pagi dimulakan dengan aktiviti senamrobik. Layan jugak la sebab aku dah lama tak bersenam ni. Hihihi!
















Anak-anak lah yang paling seronok. Semua aktivit yang ada kat sana dorang tapau habis. Mama tengok anak-anak mama happy, mama dah puas hati dah. Alhamdulillah syukur untuk rezeki ni. Terima kasih Allah!

3 Comments

  1. Sesekali join aktiviti macam ni pun seronok juga kan. Anak anak lah paling suka macam-macam aktiviti boleh dibuat dan kawan pun ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. At least dapat hiburkan anak-anak. hihihi

      Delete
    2. Betul. Free pulaak tu kan. Hahahahaha. Anak-anak la paling happy.

      Delete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa