Pin Shawl Owl & Mickey Mouse by musecandy



Hi, Assalamualaikum !!

Hari ni aku nak share pasal pin shawl yang cute mute nih...aku beli daripada seller di Instagram iaitu @musecandy. Ini bukan review produk atau iklan berbayar tau ! Sesaje nak berkongsi.

M2M dah jadi customer musecandy nih since 2014 kalau tak silap..masa tu aku borong pin shawl bebanyak untuk jadikan free gift buat customer Shaklee aku.

design yang sangat menarik dan cute ....
harga yang berpatutan.....
membuatkan aku excited nak beli dan selalu jugak ushar IG musecandy nih...

Semua orang especially pompuan termasuklah aku, memang suka dan tertarik pada something yang comel dan cute kan..dan mendorong kita untuk membeli walaupun kadang benda tu tak perlu, tapi sebab cute sangattt, maka terbeli lah pin shawl owl dan mickey mouse ni haa....

hajat hati, nak beli 1 je pin shawl owl tu...

bila tahu harga 1 pin RM 5jer, terbuntang mata ..... MURAH !!!

terus order 6 pcs...hahahahaha

3 pcs Owl
3 pcs Mickey Mouse

terima parcel semalam, tak sabar nak buka ...
si Onnee pun excited duk ingat mama belikan untuk dia...
risau jugak nak beri dia guna pin ni sebab dia kecik lagi dan mungkin akan tercucuk.... 
alasan sangatt kan..nak bolot sorang la tu..hikhikhik

korang yang teringin nak order, boleh lah ke IG musecandy

www.instagram/com/musecandy

cuci mata pon boleh..
hobi M2M di masa tak berapa nak lapang, tapi sempat ushar IG musecandy...hahahha



cantik takkk???
pin owl tuuuu laaa....hahahahha

cute hokey...
terasa dunia remaja aku kini kembali semula....koh koh koh....

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa