Shakleebaby Produk Untuk Kulit Bayi Yang Sensitif


Dari awal lahirnya Muhamad Hafidh ni, aku dah belikan dia produk mandian bayi yang organik sebab ikut pengalaman anak ke-2 dulu, kulit Humayraa sensitif. Naik ruam merah merah penuh kat pipi dia. Masa tu Shakleebaby ni belum ada. Jadinya aku tak guna apa-apa mandian masa tu. Cuma untuk ruam susu kat pipi dia tu aku sapu krim Herbal Blend dan minyak lavender Tropika Oil. Berkesan!

Untuk Muhamad Hafidh, aku beli 1 set Shakleebaby, ada mandian, lotion dan massage oil. 
Shakleebaby

Beli 1 set ni, dapat percuma microfiber towel. Besar jugak saiz towel tu, orang dewasa pun boleh guna. Aku suka sangat bila Shaklee Malaysia bawa masuk skincare baby ni sebab produk Shaklee sememangnya selamat digunakan sama macam hand dish wash, Basic H, sabun basuh dan softener.

5 sebab kenapa Shakleebaby dikatakan selamat dan aku sangat syorkan mama abah guna untuk baby masing-masing;
  • Pediatrician-tested
  • Hypoallergenic
  • Certified organic ingredients 
  • Clinically-tested
  • pH balanced
  • Imported from USA (Shaklee HQ kat USA)




Berita baik untuk mama abah yang tercari-cari produk mandian organik untuk baby korang. Sekarang Shaklee tengah buat promosi untuk mandian bayi. Beli 2 botol, diskaun 50%. Harga biasa RM247.50, sekarang cuma RM123.75 sahaja tau. Promosi ni SAH bermula 24 -31 Disember 2018 sahaja. Cepat cepat beli sebelum korang menangis menyesal. Hahaha.

Kalau baby korang ada eczema, Shakleebaby ni sangatlah selamat dan sesuai untuk dia. Cubalah kan. Tak cuba, tak tahu. Lagipun Shakleebaby dah diuji oleh pakar.

Massage oil pulak korang boleh guna untuk massage baby. Ehh ingat mak baby je ke nak kene massage. Baby pun nak jugak..dia pun lenguh lenguh badan asyik baring jer. Hihihi.

Nah aku share ngan korang step by step cara urutan bayi.


Korang boleh order secara online di SINI. Debit Card/Credit Card diterima. 

T@T@

3 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa