Perfume Dexandra Packaging Baru Ni Smart Giler


Perfume Dexandra packaging baru ni dah lama keluar. Tak silap aku tahun lepas lagi, 2018.
Tapi aku baru je beli. Sebab nak habiskan dulu perfume Dexandra yang packaging lama. Aku beli banyak masa clearance stok dulu. Hahahaha.

Perfume Dexandra yang baru ni memang cantik la. Eksklusif habis wei. Sesuai sangat la kalau buat hantaran kahwin dan hadiah. Ko letak je riben sikit. Cun dah.

Kali ni, aku beli 2 botol. Woodbine untuk Mr Ady. Grace untuk aku.
Woodbine ni bau 1 Million. Grace pulak bau Chloe. Kalau nama asal packaging lama, itu lah dia.
Bau pun tak lari. Still sama macam dulu gak. Kualiti botol tu memang best.

Walaupun banyak perfume yang lebih murah ada jual, aku tetap pilih Dexandra ni. Entah la. Aku rasa lebih secure. Yelah. Tau siapa owner Dexandra dan tau company Dexandra.
Ada apa-apa, senang nak cari owner. Hahaha.

Kalau perfume yang tak ada label. Botol tu dogol je, eh tak berani weh.
Pilihan lain, perfume original la selain Dexandra.
Yang tak ketahuan asal usul ni, aku memang tak berani nak pakai. Huhuhu.

Sendiri punya poket. Sendiri ukur la kan. Ada duit lebih, boleh beli perfume original kat butik-butik.

By the way, kalau korang nak beli perfume Dexandra ni, boleh order dengan kawan aku.

Trusted seller. Fast service.
Sue. 012-322 7261.

0 Comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa