Senduk Merah



Lama survey ke senduk ni.

Eh bukan survey, tangguh beli. 😆

Bila dah kerap belek shopee tu, terjumpa set senduk silikon tanpa hulu kayu. So aku berpendapat bagus hat macam ni, konpem tahan lama dan tak risau hulu kayu tercabut. 😂

Murah pun murah. Set ni ada 10pcs RM29.90 (termasuk pos RM33.00 ++). 

Tapi hat jenis ni tak ada bekas senduk la. Set senduk menduk je semata. 

Aku ok je. Sebab aku tau, bekas senduk tu pun aku takkan boleh pakai lama. Konpem aku akan buang satu hari nanti. 😆

Setel dah wishlist aku untuk dapur. 

Set periuk dah ada.

Set senduk pun dah ada supaya periuk aku tak calar dikerjakan dek husband aku dengan senduk dan sodek besi. 🙄

Mission accomplished. 😁

Ada yang basic pun dah ok untuk masak biasa-biasa. Aku bukan minat sangat nak set dapur beria naww. Janji ada yang basic, cukuplah.

3 Comments

  1. singgah sini.. skrg mcm2 jenis warna di pasaran. boleh buat mood masak onzz

    ReplyDelete
  2. Salam, menarik warnanya lagi menceriakan, syukur tercapai impian

    ReplyDelete

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa