Part 1 : Taklimat & Kursus Umrah / Istanbul

Assalamualaikum w.b.t 

Apa lah agaknya yang ayah tengah buat sekarang kat Mekah sana eyh ? Kejap je rasa, dah nak balik Malaysia esok...dijangka peserta trip Umrah/Istanbul Shaklee kali ni akan tiba di KLIA pada jam 5.15pm.... So, esok kene pegi ambik ayah kat sana....rindu dah rasa..hihihii

Para peserta yang layak, bertolak ke Istanbul pada 21 Dismber yang lepas. Sebelum tu, Shaklee adakan taklimat / kursus umrah di Shaklee HQ Pinnacle bandar Sunway.

Disebabkan ayah di kg, so aku dan suami lah tolong wakilkan untuk ayah.
Seronok bila berpeluang dan layak dapat trip Shaklee ni...semua FREE dan ditanggung beres oleh pihak Shaklee sendiri......

makan minum
tempat penginapan 
transport
pakaian ihram (peserta lelaki)
telekung Siti Khadijah (peserta wanita)
luggage
beg 

kaunter ambik barang


view dari luar ...beratur tau, jgn gelojoh 

semua excited jer

barang keperluan delegasi Umrah Istanbul 2014


ini antara barang-barang keperluan yang Shaklee beri secara PERCUMA untuk delegasi Umrah tahun 2014 ni...


kain ihram ( untuk peserta lelaki)
kain telekung Siti Khadijah ( untuk peserta perempuan)
aku ada kain ihram je lah, sebab ayah yang pegi kan..hihihi...

beg sandang Alain Deloin

kad nama, ribbon hijau ( grup hijau ), panduan idabah umrah & ziarah
setiap kali lawatan atau trip Shaklee, para peserta akan diberi kad nama....untuk gantung kat beg pakaian dan beg sandang...takut tertukar kekdahnya.....dah seme dapat beg yang sama jenis...hihihi

beg kasut ketika buat umrah

panduan umrah


terima kasih kat adik aku Sarah, jadi baby sitter jap,,..sementara aku masuk kursus Umrah, wakil ayah... (^___^)



Suknit, antara orang kuat Shaklee Malaysia beri sedikit briefing sebelum start kursus umrah 
kursus Umrah...masing2 kusyuk mendengar taklimat dan peasan yang disampaikan
lebih kurang jam 6.00 petang, semua bersurai 

Alhamdulillah ...


Part 3 : Berangkat Ke Umrah/Istanbul


No comments

Tegurlah, Bukan Menghukum . Sayangilah, Bukan Menfitnah
Maafkanlah, Bukan Membenci . Mudahkanlah, Bukan Menyusah
Jadi, Saling Ingat Memperingatilah . Kerana Kita Mudah Lupa & Alpa