Resipi Bubur Lambuk Terengganu

Bubur Lambuk Terengganu
Bulan puasa ni, bubur lambuk menu femes. Tapi bubur lambuk Terengganu jugak yang kena ngan tekak Ciktah. Dia punya rasa tu, sedap sangat dengan rasa manis ikan selayang, pucuk miding (pucuk paku merah) dan tambah budu pulak kan.

Giveaway CASH RM1000+ Mei 2017 by Emas Putih

As-Salam


Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2017 di PWTC


Rombongan ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2017.
Kalau nak pergi sendiri dengan anak-anak, aku rasa memang tak pergi ke sudah lah.
dengan anak-anak yang kecik lagi, bukannya boleh lepak lelama kat pesta buku nih. 
kebetulan opis aku ada buat rombongan mak jemah ke pesta buku, aku join lah sekali.
peluang depan mata,...hihihi